Pogosta vprašanja in odgovori glede naročila knjig (FAQ)


Splošna vprašanja

V katerem jeziku so knjige? Koliko knjig imate v ponudbi? Res lahko kupim knjige za samo tri evre? So knjige res cenejše kot na Amazon.com? Zakaj je na voljo več istih knjig z različnimi cenami?
Odgovori >>

Vprašanja v zvezi z naročanjem (pred naročilom)

Ali lahko naročim samo eno knjigo? Kdaj bom knjigo prejel?
Odgovori >>

Vprašanja v zvezi s plačilom

Lahko plačam s kartico? Lahko knjige naročim brez kreditne kartice? Lahko prejmem račun za podjetje?
Odgovori >>

Vprašanja v zvezi z dostavo

Kakšni so stroški dostave? Dobil sem le eno knjigo! Kdaj so bile moje knjige poslane? Ali bom dobil knjige v več paketih? Kako preverim stanje naročila?
Odgovori >>

Vprašanja glede možnih zapletov

Nekaj je šlo narobe.
Odgovori >>

Speaking only English?

No problem! >>


Splošna vprašanja

1.1 So knjige v vaši knjigarni v slovenskem jeziku?

Ne. Knjige, ki se nahajajo v ponudbi spletne knjigarne Bestseller.si, so v tujem jeziku. Velika večina knjig je napisana v angleškem jeziku. Na voljo imamo tudi knjige v drugih tujih jezikih, med drugim v italijanščini, nemščini, francoščini, španščini,...

1.2 Koliko knjig imate v ponudbi?

Trenutno (marec 2017) imamo v naši spletni knjigarni v ponudbi že več kot 2,3 milijona knjig! Ponudbo neprestano dopolnjujemo z novimi knjigami. Poleg tega s pomočjo primerjalnika cen vsako knjigo primerjamo še s tremi drugimi založbami. Če knjige ni na zalogi, jo imajo morda drugje, kar vam primerjalnik pove in ponudi povezavo do knjige.

1.3 Kje lahko najdem najcenejše knjige?

Spletna knjigarna Bestseller.si ne omogoča iskanja po ceni. Najcenejše knjige že za nekaj evrov lahko najdete znotraj posamezne kategorije ali preko iskalnika. Kljub temu vas lahko usmerimo na nekaj ugodnih knjig, predvsem se najugodnejše nahajajo med klasičnimi deli in otroškimi knjigami.

Knjige po 3 EUR in manj:
William Shakespeare: Romeo in Julija za manj kot evro in pol ali od 2 EUR naprej v več izvedbah
Sir Arthur Conan Doyle: Baskervilski pes (Sherlock Holmes)
Oscar Wilde: Slika Doriana Greya
Lev Nikolaj Tolstoj: Vojna in mir
Franz Kafka: Metamorfoza
Niccolo Machiavelli: The prince
Mary Wollstonecraft Shelley: Frankenstein
Šablone za risanje dinozavrov (6 strani)
Knjiga z nalepkami z dinozavri (21 nalepk)
Zelo ugodne pa so tudi cene izdelkov v kategoriji zemljevidi.

1.4 Objavljene cene na spletni strani Amazon.com so nižje kot pa v vaši knjigarni. Ali niste vi najcenejši?

Cene, objavljene na spletni strani Amazon.com, so praviloma res nižje od cen, ki jih objavljamo na strani Bestseller.si. Kljub temu pa upoštevajte, da cena na Amazon.com ne vključuje stroškov pakiranja in stroškov dostave. Ti stroški so običajno 3,99 USD na paket in dodatnih 3,99 USD na vsak naročen izdelek (vir: Amazon: Shipping Rates and Times to Europe). Če naročite le eno knjigo, morate torej objavljeni ceni na Amazon.com prišteti še skoraj 8 USD! na naročeno knjigo boste čakali do tri tedne, poleg tega pa na Amazon.com knjigo prejmete iz ZDA, zaradi česar vam lahko Carinski urad zaračuna še stroške carinskega postopka.
Če naročate knjige iz nemškega ali britanskega Amazona, potem stroškov carinskega postopka ne boste plačali, še vedno pa boste morali plačati stroške poštnine za posamezen artikel in skupno za paket.

1.5 Našel sem več knjig z enakim naslovom, cene pa so različne. V čem se razlikujejo?

Cene za različne knjige so za enake naslove res lahko različne. Predvsem gre za razliko v izdaji knjige; največja razlika je običajno v vezavi (trde platnice ali mehke platnice). Do razlik v ceni pogosto pride tudi pri različnih izdajah knjig tudi pri enaki vezavi. V tujini namreč izdajo več različic knjige: najprej s trdimi platnicami, ki so običajno najdražje in najlepše na pogled, kasneje z mehkimi platnicami, ki so cenejše, ko se prodaja umiri pa izdajo še tako imenovani 'mass market paperback', torej knjigo z mehkimi platnicami namenjeno čim širši publiki, ki je običajno najcenejša.
Do razlik v ceni prihaja tudi v primerih, ko knjigo izdajo različni založniki, ki postavijo različne cene.
Praviloma je vsebina takih knjig enaka, knjige pa se razlikujejo po obliki ter zaradi različne oblike tudi po obsegu. Običajno so različni kakovost in debelina papirja, velikost knjige, velikost pisave, število strani, 'natlačenost' besedila na strani in podobno.

1.6 Knjige na določeno temo preko iskalnika težko najdem. Kako si lahko še pomagam?

Najboljši način, kjer lahko poiščete knjige na določeno temo, je preko drevesa knjižnih kategorij, ki ga najdete na levem delu zaslona vsake strani. Po kategorijah se lahko sprehajate tako, da znotraj posamezne kategorije izberete podkategorijo, na desni strani pa se vam bomo prikazale knjige, ki ustrezajo izbrani (pod)kategoriji.
Drug način iskanja knjig na določeno temo je pregled zbirk knjig, ki jih ročno pripravljajo naši uredniki. Zbirke knjig so pripravljene na določeno temo - ali jih je napisal isti avtor ali avtorica, ali opisujejo isto tematiko, ali pa so povezane na kak drug način, ki se je urednikom zdel pomemben. Seznam zbirk občasno posodabljamo, ogledate pa si jih lahko na povezavi zbirke knjig.
Tretji način iskanja je preko naprednega iskanja. Napredno iskanje išče po celotni vsebini spletne knjigarne, tudi opisih, zbirkah in komentarjih.

1.7 Ali lahko do bestseller.si dostopam tudi z mobilnikom, pametnim telefonom ali tabličnim računalnikom?

Da. Za pametne telefone z operacijskim sistemom Android smo razvili posebno aplikacijo, ki je na voljo v Google Play pod imenom Knjigarna bestseller.si.
Get it on Google Play



Z drugimi telefoni in napravami lahko dostopate do mobilnega bestseller.si tako, da v brskalniku naložite stran www.bestseller.si/m. Stran je prirejena za velikost manjših zaslonov mobilnih naprav ter za prenos uporablja manjšo količino podatkov.

1.8 Zakaj so cene knjig, objavljene na vaši spletni strani, različne, kot pa so potem v spletni trgovini?

Cene v knjigarni bestseller.si s cenami angleške knjigarne osvežujemo občasno, pogosto tudi večkrat dnevno. Trg knjig je namreč zelo dinamičen, tako da se cene za končne kupce oblikujejo tudi glede na cene konkurenčnih ponudb. V praksi to pomeni, da se cene lahko dejansko spremenijo tudi večkrat dnevno. Trudimo se, da bi bile cene vedno ažurne, saj kakovostnim in točnim podatkom naše ponudbe posvečamo veliko pozornosti.
V primeru razhajanja cen je vedno veljavna cena v spletni trgovini oziroma v košarici.

1.9 Ali imate na voljo tudi e-knjige?

Ne. E-knjige smo imeli na voljo nekaj let, sedaj pa jih nimamo več v ponudbi, zato jih ni mogoče naročiti.


Vprašanja v zvezi z naročanjem (pred naročilom)

2.1 Kolikšno mora biti najmanjše naročilo?

Najmanjše naročilo je ena knjiga ali drug izdelek, npr. igrača ali drug pripomoček.

2.2 Kolikšna je najmanjša vrednost naročila?

Vrednost naročila ni navzdol (ali navzgor) omejena. Najmanjša vrednost naročila je torej cena knjige, ki jo boste naročili.

2.3 Ali mi lahko zagotovite dostavo do določenega datuma?

Žal vam datuma dostave naročila ne moremo zagotoviti. Dejanski datum prejema pošiljke je odvisen od tega, ali je knjiga na zalogi, kdaj jo bo prodajalec odposlal iz svojih skladišč ter koliko časa se bo pošiljka zadržala na pošti. Zaradi tega lahko dejanski čas dostave le ocenimo, točnega datuma ali celo zagotovila datuma pa vam ne moremo dati.

2.4 Na katere stvari moram biti še posebej pozorna pri izvedbi naročila?

Pozorni bodite, da med podatke za pošiljanje vpišete celoten naslov, vključno z imenom in priimkom, tudi v primeru, ko ste te podatke že vpisali med podatke o plačilu (kreditna kartica). To je zelo pomembno, saj bo v nasprotnem primeru pošta vrnila vašo pošiljko pošiljatelju oz. knjigarni Bookdepository. Občasno se pojavljajo težave z nepopolnimi naslovi, katerih razlog tiči v uporabi šumnikov pri vpisu naslova. Svetujemo vam, da svoje podatke ter podatke o naslovu vpišete brez šumnikov, torej le z znaki angleške abecede.

2.5 Ali se moram, če želim naročati knjige pri vas, predhodno obvezno registrirati?

Ne, registracija ni obvezna. Knjige lahko naročite tudi brez ustvarjanja računa in vpisovanje svojega e-naslova. Seveda pa boste morali vpisati svoje ime in poštni naslov, kamor naj bodo knjige dostavljene.

2.6 V ponudbi imate tudi zgoščenke DVD. Za katero geografsko območje so zaklenjeni?

Glede na to, da prodajalec izdelke dostavlja po vsem svetu, so tudi zgoščenke namenjene za različne dele sveta. Svetujemo vam, da se za posamezno zgoščenko pozanimate pred naročilom. To lahko storite na dva načina: ali vprašajte nas, ali pa poglejte podrobnosti o izdelku: Poglej in naroči -> Full bibliographic data -> Publication City/Country


Vprašanja v zvezi s plačilom

3.1 Ali je potrebno kaj plačati poštarju, ko prinese knjigo?

Ne. Dostava je popolnoma brezplačna, zato poštarju ni potrebno plačati ničesar.

3.2 Lahko naročene knjige plačam po povzetju?

Ne. Knjige lahko plačate pred nakupom (predplačilo po položnici) ali neposredno ob nakupu (spletno plačilo). Plačate lahko preko spletne banke, nakazila, položnice, s kreditnimi karticami ali z elektronskim plačilom preko sistema PayPal.

3.3 Knjige sem naročil preko spleta ter jih tudi prejel na svoj naslov. Kje lahko dobim račun za podjetje?

Po informacijah iz junija 2011 pri spletnih naročilih na The Book Depository Ltd računa na podjetje ni mogoče naknadno naročiti.

3.4 Spletnim načinom plačevanja ne zaupam. Ali lahko plačam z običajnim nakazilom podjetju v Slovenijo?

Da. V tem primeru nas kontaktirajte s seznamom knjig, ki jih želite kupiti, da vam pripravimo predračun. Predračun lahko plačate z nakazilom, preko spletne banke ali na okencu pošt in bank. V tem primeru je cena knjig nekoliko višja. Podrobno navodilo, kako naročiti predračun, si oglejte na strani z opisom plačil po predračunu.

3.5 Preko plačila po predračunu želim naročiti več knjig. Naj jih naročim skupaj ali posamično, da bo zame ugodneje?

Knjige naročite hkrati (skupaj), saj bodo stroški naročila zaradi višje skupne vrednosti predračuna nižji, posledično pa bodo nižje tudi cene posameznih knjig.

3.6 Cene knjig v predračunu so drugačne kot na spletni strani. Kako to?

Cene, ki so objavljene na spletni strani, veljajo za spletno prodajo in spletno plačilo. Pri tem spletno plačilo opravite sami s plačilnimi sredstvi, ki jih podpira spletna knjigarna. Za stranke, ki ne želijo plačevati preko spleta, pa naše podjetje ponuja storitev, da naročilo in plačilo namesto vas opravimo mi. V tem primeru pripravimo predračun, ki vključuje stroške spletnega naročila, strošek naše storitve ter DDV v višini 9,5 odstotka. Naročanje knjig po predračunu je povsem ločena storitev, zato so cene knjig drugačne. Gre za drugo storitev, cene knjig po predračunu pa lahko izveste le tako, da nam pošljete zahtevo za predračun.

3.7 Prejel sem predračun. Kaj naj pri plačilu uporabim za referenco (sklic)?

Če plačujete preko posebne položnice, pri plačilu kot referenco uporabite številski del številke predračuna (brez znaka 'P'). Če plačujete z nalogom BN-02, za referenco (sklic) ravno tako uporabite številski del predračuna, za model pa vpišite '00'. Enak način uporabite tudi pri plačilu z nalogom UPN. Primer: če ste prejeli predračun številka P2016-444, kot sklic vpišite '2016-444'.

3.8 Kdaj bom dobil(a) položnico po pošti?

Položnic ne pošiljamo! Plačilo po predračunu lahko uredite preko spletne banke, na banki ali pošti. Vsi potrebni podatki so navedeni na predračunu, ki vam ga pošljemo po elektronski pošti.




Vprašanja v zvezi z dostavo (po naročilu)

4.1 Kolikšen je čas dostave za knjige? Zelo pogosto vprašanje!

Več o dostavi si preberite na strani za dostavo knjig.

4.2 Kolikšni so stroški dostave?

Dostava je brezplačna. Več o dostavi si preberite na strani za dostavo knjig.

4.3 Knjige sem naročil en teden nazaj, pa jih še kar nisem prejel. Ali lahko preverim, kdaj so bile poslane?

Seveda. Za vsako naročilo lahko preverite, ali je bilo že obdelano ter kdaj. To lahko storite na spletni strani za sledenje pošiljk neposredno v spletni knjigarni Bookdepository. Za pregled stanja naročila potrebujete številko naročila ter priimek naslovnika (plačnika). Ko vpišete ta dva podatka, se vam bo v primeru, da se podatka ujemata, pokazala vsebina naročila, čas, kdaj je bilo naročilo oddano ter stanje naročila. Pozorni bodite na to, da ima poleg stanja celotnega naročila tudi vsaka posamezna knjiga svoj status, saj knjige pošiljajo v ločenih pošiljkah.
Pomeni statusov so naslednji:
  • processing: naročilo je bilo uspešno sprejeto, knjiga pa še ni bila poslana
  • dispatched: knjiga je bila že poslana (poleg tega statusa je tudi datum, kateri dan je bila knjiga poslana)

4.4 Preko Bestseller.si sem naročila tri knjige, danes pa sem po pošti prejela le dve. Ali so pozabili na tretjo knjigo? Zelo pogosto vprašanje!

Najverjetneje ne. Knjigarna Bookdepostitory, ki pošilja knjige, le-te pošilja v ločenih pošiljkah tako, da vsako posamezno knjigo prejmete čim prej. Če naročite dve knjigi, ki ju odpravijo v 24 urah, ter eno, ki jo odpravijo v 48 urah, obstaja velika verjetnost, da vam bo poštar knjige prinesel ob različnih dneh. Svetujemo, da počakate še kakšen delovni dan ali dva, da prejmete še manjkajoče knjige.

4.5 Opazila sem, da dostava knjig med prazniki traja nekaj dni dlje, kot piše na vaši strani.

Zaradi božičnih in novoletnih praznikov se je obseg naročil povečal, zaradi česar so se podaljšali tudi časi odpreme in dostave knjig. V prazničnih obdobjih (prvi maj, konec novembra in ves december) zato običajnim časom dostave prištejte vsaj še dva do pet delovnih dni.

4.6 Pri pregledu stanja naročila sem opazila, da so knjige poslali v več pošiljkah. Bom morala zato plačati več poštnine?

Ne. Zaradi pošiljanja knjig v ločenih (več) pošiljkah nimate dodatnih stroškov, saj je poštnina brezplačna tudi v primeru več pošiljk.

4.7 Nisem sigurna, ali sem naročilo oddala ali ne.

Knjigarna Bookdepository, preko katere so naročajo knjige na bestseller.si, vedno po (uspešni) oddaji naročila pošlje tudi obvestilo po elektronski pošti. Če ga niste prejeli, je razlog lahko v tem, da se je sporočilo izgubilo (manj verjetno) ali pa da se je zataknilo med neželeno pošto (bolj verjetno). Predlagam, da v tem primeru preverite predal z neželeno pošto. Druga možnost je, da ste vpisali napačni naslov elektronske pošte in sporočila zato niste prejeli.
Če ste na zaslonu po plačilu videli potrditev, da ste knjigo uspešno naročili in plačali, potem skrbi, da naročila ne bi oddali, ni. Če pa takega obvestila niste videli oziroma ste videli celo kakšno obvestilo o napaki, potem pa naročila verjetno niste uspešno zaključili.

4.8 Ali imate kakšno knjigo na zalogi? Knjigo bi namreč rad prejel hitreje kot v dobavnem roku.

Ne, knjig nimamo na zalogi, tako da vedno veljajo objavljeni dobavni roki. Prav tako knjig ne moremo poslati s hitrejšo pošto.


Vprašanja glede možnih zapletov

5.1 Od pošiljanja knjig so pretekli že štirje tedni, poštar pa knjig še vedno ni prinesel.

Že večkrat se je izkazalo, da so stranke v naročilo pozabile napisati tudi svoje ime in priimek. V tem primeru čim prej pokličite na svojo pošto, ki vam običajno dostavlja pošiljke, ter povprašajte, če so prejeli kakšno pošiljko brez naslovnika iz Anglije. Velika verjetnost je, da so na pošti paket vrnili pošiljatelju, saj niso vedeli, komu ga morajo dostaviti.
Če so paket na pošti že vrnili pošiljatelju, pa obvezno pišite v Anglijo na elektronski naslov help@bookdepository.com ter jim razložite situacijo. Obvezno jim pošljite popoln naslov ter jih prosite, naj knjige, ko jih prejmejo, pošljejo ponovno na vaš pravi (popoln) naslov. Knjige boste v tem primeru žal prejeli precej kasneje, kot če bi popoln naslov vpisali že ob naročilu.

5.2 Rad bi kontaktiral prodajalca knjig.

Najlažji način za vzpostavitev kontakta s prodajalcem knjig The Book Depository Ltd je preko elektronske pošte help@bookdepository.com ali preko spletnega obrazca.


English

Your prices are great and I would like to order, but I don't understand Slovenian. Do you have a website in English, too?

You can check our sister site bestseller123.com that has the same books as we do for the same price and also offers free worldwide delivery.


Niste našli odgovora na svoje vprašanje?

Če med zgornjimi odgovori niste našli odgovora na svoje vprašanje, ga lahko zastavite nam. Kontaktirate nas lahko na več načinov, najbolj pa bomo veseli, če nam vprašanje:

Ne pozabite na nas!

Dodajte nas na družabnih omrežjih in prijavite se na naša tedenska obvestila, da ne pozabite na nas!