Zbirka knjig: Knjige za boljšo prodajo in razumevanje delovanja trga ter kupčevega uma
Zbirka ustvarjena 26.01.2012 (Prikaži še druge zbirke knjig)V tokratno zbirko knjig smo vključili knjige, ki bodo najbolj koristile prodajalcem oziroma tistim, ki bi prodajo želeli povečati. Knjige se ukvarjajo s tem, kako potrošniki razmišljamo, kako dojemamo blagovne znamke in kaj v nas nas prepriča, da nekaj kupimo (in da nakup ponovimo). Knjige so celo delno psihološke, saj se s prodajo ne ukvarjajo samo na področju tržnih raziskav, ampak na področju vzgibov in impulzov v mišljenju, ki jih lahko sprožimo in povečamo možnost za prodajo. Priporočamo.
Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with BrandsMehke platnice Cena: Prikaži podrobnosti |
Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We BuyMehke platnice Cena: Prikaži podrobnosti |
The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious MindTrde platnice Cena: Prikaži podrobnosti |
Why We BuyMehke platnice Cena: Prikaži podrobnosti |
Inside the Mind of the Shopper: The Science of RetailingTrde platnice Cena: Prikaži podrobnosti |
Buy.ology: How Everything We Believe About Why We Buy is WrongMehke platnice Cena: Prikaži podrobnosti |