Posel, finance in pravo > Posel in management > Management in tehnike > Upravljanje posebnih področij > Upravljanje raziskav in razvoja > Open Innovation

Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology


Ocena knjige

9781422102831

Knjiga
Knjiga z mehkimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Upravljanje raziskav in razvoja
Založba: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781422102831
Prodajna uspešnica v spletni knjigarni Bestseller.si!
Redna cena knjige: 20.78 EUR
Popust: -8 %
Spletna cena knjige: 18.95 EUR
(cena osvežena dne 21.04.2019)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več

Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...

Nalagam primerjavo cene...



Dodaj med priljubljene

Knjiga Open Innovation (The New Imperative for Creating and Profiting from Technology) avtorja Henry William Chesbrough je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Upravljanje raziskav in razvoja, izdala pa jo je založba Harvard Business Review Press. Redna cena knjige je 20.78 EUR, pri nas pa jo prodajamo s 8% popustom, tako da jo lahko kupite za samo 18.95 EUR. V ceno je že vključena cena pošiljanja in dostave na vaš naslov, tako da vedno plačate končno ceno in nimate dodatnih stroškov. Preglejte tudi zgornji primerjalnik cen, saj morda knjigo lahko naročite preko ostalih povezav še ceneje. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 21.04.2019. Knjiga Open Innovation je v naši knjigarni prodajna uspešnica.

Obiskovalci so skupaj z nakupom te knjige naročili še naslednje knjige:

New Frontiers in Open Innovation
Cena: 71.56 EUR 66.09 EUR
Managing open innovation in large firms.
Cena: 24.43 EUR
Open Services Innovation
Cena: 31.62 EUR 22.43 EUR

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

Business Model Generation
Cena: 31.17 EUR 22.48 EUR
The Innovator's Dilemma
Cena: 15.93 EUR
Sustainable Energy - without the hot air
Cena: 24.21 EUR
Open Services Innovation
Cena: 31.62 EUR 22.43 EUR

Knjige iz kategorije Upravljanje raziskav in razvoja

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Knjiga
Trde platnice
Cena: 15.00 EUR 13.68 EUR

Prikaži podrobnosti

Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 31.17 EUR 22.67 EUR

Prikaži podrobnosti

Design. Think. Make. Break. Repeat: A Handbook of Methods

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 34.64 EUR 27.00 EUR

Prikaži podrobnosti

Inspired: How to Create Tech Products Customers Love

Knjiga
Trde platnice
Cena: 26.55 EUR 19.65 EUR

Prikaži podrobnosti

The Inevitable: Understanding the 12 Technological Forces That Will Shape Our Future

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 15.00 EUR 12.54 EUR

Prikaži podrobnosti

The Inevitable

Knjiga
Trde platnice
Cena: 25.99 EUR 20.05 EUR

Prikaži podrobnosti

Mapping Experiences

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 36.95 EUR 27.18 EUR

Prikaži podrobnosti

The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback

Knjiga
Trde platnice
Cena: 31.17 EUR 23.18 EUR

Prikaži podrobnosti

101 Design Methods: A Structured Approach for Driving Innovation in Your Organization

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 31.17 EUR 23.39 EUR

Prikaži podrobnosti

Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 20.78 EUR 17.61 EUR

Prikaži podrobnosti

Research Methods for Business Students

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 63.51 EUR 59.04 EUR

Prikaži podrobnosti

Key Person of Influence: The Five-Step Method to Become One of the Most Highly Valued and Highly Paid People in Your Industry

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 12.95 EUR

Prikaži podrobnosti

Product Roadmaps Relaunched

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 41.57 EUR 25.31 EUR

Prikaži podrobnosti

Product Leadership

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 36.95 EUR 24.65 EUR

Prikaži podrobnosti

The Model Thinker: What You Need to Know to Make Data Work for You

Knjiga
Trde platnice
Cena: 28.87 EUR 23.01 EUR

Prikaži podrobnosti

The Designing for Growth Field Book: A Step-by-Step Project Guide

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 19.62 EUR

Prikaži podrobnosti

Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice

Knjiga
Trde platnice
Cena: 23.10 EUR 18.57 EUR

Prikaži podrobnosti

The Social Animal: The Hidden Sources of Love, Character, and Achievement

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 15.41 EUR

Prikaži podrobnosti

Zone to Win: Organizing to Compete in an Age of Disruption

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 16.16 EUR 14.73 EUR

Prikaži podrobnosti

100 MORE Things Every Designer Needs to Know About People

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 30.02 EUR 24.94 EUR

Prikaži podrobnosti


Naprej