Posel, finance in pravo > Industrija in industrijske študije > Service Industries > Tourism Industry > Tourism Marketing

Tourism Marketing: A Collaborative Approach


Ocena knjige

9781873150900

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Tourism Industry
Založba: Channel View Publications Ltd
ISBN: 9781873150900
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 149.72 EUR
(cena osvežena dne 16.11.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Book Depository: Naročila niso več mogoča.

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga Tourism Marketing (A Collaborative Approach) avtorja Alan Fyall, Alan Fyall, B. Garrod je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Tourism Industry, izdala pa jo je založba Channel View Publications Ltd. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 149.72 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 16.11.2025.

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

International Sports Events: Impacts, Experiences and Identities
Cena: 182.62 EUR
Revenue Management for Hospitality and Tourism
Cena: 48.61 EUR
Marketing in Travel and Tourism
Cena: 68.19 EUR
Managing World Heritage Sites
Cena: 61.10 EUR