Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > World Wide Rave

World Wide Rave: Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories


Ocena knjige

9780470395004

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Prodaja in trženje
Založba: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9780470395004
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 29.17 EUR
(cena osvežena dne 30.09.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Book Depository: Naročila niso več mogoča.

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga World Wide Rave (Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories) avtorja David Meerman Scott je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Prodaja in trženje, izdala pa jo je založba John Wiley & Sons Inc. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 29.17 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 30.09.2025.

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

The New Rules of Marketing & PR
Cena: 27.54 EUR
Social Media Metrics
Cena: 22.16 EUR 21.30 EUR
Marketing Lessons from the Grateful Dead
Cena: 19.93 EUR
Real-Time Marketing and PR
Cena: 24.49 EUR