Osebnostna rast in razvoj > Popularna psihologija > How to Win Friends and Influence People
Knjiga How to Win Friends and Influence People avtorja Dale Carnegie je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Popularna psihologija, izdala pa jo je založba Ebury Publishing. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 8.17 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 24.05.2022. Knjiga How to Win Friends and Influence People je v naši knjigarni prodajna uspešnica.
How to Win Friends and Influence People
Ocena knjige
9780091906351
![]() | Knjiga z mehkimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: Popularna psihologija Založba: Ebury Publishing ISBN: 9780091906351 ![]() Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 8.17 EUR (cena osvežena dne 24.05.2022) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh)
Nalagam primerjavo cene...
Obiskovalci so skupaj z nakupom te knjige naročili še naslednje knjige:
The Subtle Art of Not Giving a F*Ck Cena: ![]() | The Tao of Pooh Cena: ![]() | Meditations Cena: ![]() |
Knjiga se nahaja v naslednjih zbirkah sorodnih knjig
9 poslovnih knjig po izboru urednika poslovnega Imenika podjetijK tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:
How to Win Friends and Influence People Cena: 9.41 EUR ![]() | influence Cena: 20.04 EUR ![]() | 7 Habits Of Highly Effective People Cena: 15.45 EUR ![]() | Rich Dad Poor Dad Cena: 15.13 EUR ![]() |