Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Raziskava trga > How Brands Grow

How Brands Grow: What Marketers Don't Know


Ocena knjige

9780195573565

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Jezikoslovje
Kategorija: Podjetništvo
Kategorija: Prodaja in trženje
Kategorija: Raziskava trga
Založba: Oxford University Press Australia
ISBN: 9780195573565
Prodajna uspešnica v spletni knjigarni Bestseller.si!
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 31.38 EUR
(cena osvežena dne 20.09.2024)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga How Brands Grow (What Marketers Don't Know) avtorja Byron Sharp je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Raziskava trga, izdala pa jo je založba Oxford University Press Australia. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 31.38 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 20.09.2024. Knjiga How Brands Grow je v naši knjigarni prodajna uspešnica.

Obiskovalci so skupaj z nakupom te knjige naročili še naslednje knjige:

Scaling Up
Cena: 45.25 EUR
The Idea in You
Cena: 21.93 EUR
How Brands Grow. Part 2 Including Emerging Markets, Services and Durables, New Brands and Luxury Brands
Cena: 42.21 EUR
The 4 Lenses of Innovation
Cena: 31.49 EUR 28.81 EUR

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

One Day
Cena: 13.63 EUR
Strengths Finder 2.0
Cena: 35.25 EUR
Buy-Ology
Cena: 17.36 EUR
Priceless
Cena: 18.42 EUR