Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Raziskava trga > How Brands Grow
Knjiga How Brands Grow (What Marketers Don't Know) avtorja Byron Sharp je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Raziskava trga, izdala pa jo je založba Oxford University Press Australia. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 31.38 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 20.09.2024. Knjiga How Brands Grow je v naši knjigarni prodajna uspešnica.
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Ocena knjige
9780195573565
Knjiga s trdimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: Jezikoslovje Kategorija: Podjetništvo Kategorija: Prodaja in trženje Kategorija: Raziskava trga Založba: Oxford University Press Australia ISBN: 9780195573565 Prodajna uspešnica v spletni knjigarni Bestseller.si! Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 31.38 EUR (cena osvežena dne 20.09.2024) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Nalagam primerjavo cene...
Obiskovalci so skupaj z nakupom te knjige naročili še naslednje knjige:
Scaling Up Cena: 45.25 EUR | The Idea in You Cena: 21.93 EUR | How Brands Grow. Part 2 Including Emerging Markets, Services and Durables, New Brands and Luxury Brands Cena: 42.21 EUR | The 4 Lenses of Innovation Cena: |
K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:
One Day Cena: 13.63 EUR | Strengths Finder 2.0 Cena: 35.25 EUR | Buy-Ology Cena: 17.36 EUR | Priceless Cena: 18.42 EUR |