Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Podpora uporabnikom > The Nordstrom Way to Customer Service Excellence

The Nordstrom Way to Customer Service Excellence: A Handbook for Implementing Great Service in Your Organization


Ocena knjige

9780471702863

Knjiga
Knjiga z mehkimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Podpora uporabnikom
Založba: John Wiley and Sons Ltd
ISBN: 9780471702863
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 28.22 EUR
(cena osvežena dne 05.07.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Book Depository: Naročila niso več mogoča.

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga The Nordstrom Way to Customer Service Excellence (A Handbook for Implementing Great Service in Your Organization) avtorja Robert Spector, Robert Spector, Patrick D. McCarthy je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Podpora uporabnikom, izdala pa jo je založba John Wiley and Sons Ltd. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 28.22 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 05.07.2025.