Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Raziskava trga > How Brands Grow

How Brands Grow: What Marketers Don't Know


Ocena knjige

9780195573565

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Jezikoslovje
Kategorija: Podjetništvo
Kategorija: Prodaja in trženje
Kategorija: Raziskava trga
Založba: Oxford University Press Australia
ISBN: 9780195573565
Prodajna uspešnica v spletni knjigarni Bestseller.si!
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 33.57 EUR
(cena osvežena dne 30.09.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Book Depository: Naročila niso več mogoča.

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga How Brands Grow (What Marketers Don't Know) avtorja Byron Sharp, Byron Sharp, Ehrenberg-Bass Institute je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Raziskava trga, izdala pa jo je založba Oxford University Press Australia. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 33.57 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 30.09.2025. Knjiga How Brands Grow je v naši knjigarni prodajna uspešnica.

Obiskovalci so skupaj z nakupom te knjige naročili še naslednje knjige:

Decoded
Cena: 32.40 EUR
How Brands Grow. Part 2 Including Emerging Markets, Services and Durables, New Brands and Luxury Brands
Cena: 40.52 EUR
Leaders Eat Last
Cena: 24.30 EUR
The Idea in You
Cena: 21.05 EUR

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

One Day
Cena: 13.54 EUR
Strengths Finder 2.0
Cena: 33.04 EUR
Buy-Ology
Cena: 17.11 EUR
Priceless
Cena: 18.30 EUR