Posel, finance in pravo > Posel in management > Konkurenca > Competing on Analytics

Competing on Analytics: The New Science of Winning


Ocena knjige

9781422103326

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Konkurenca
Založba: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781422103326
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 36.90 EUR
(cena osvežena dne 16.11.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Book Depository: Naročila niso več mogoča.

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga Competing on Analytics (The New Science of Winning) avtorja Thomas H. Davenport, Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Konkurenca, izdala pa jo je založba Harvard Business Review Press. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 36.90 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 16.11.2025.

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

Steve Jobs
Cena: 34.50 EUR
The Discipline of Market Leaders
Cena: 17.63 EUR
Analytics at Work
Cena: 29.23 EUR 28.37 EUR
Global Competition
Cena: 54.13 EUR