Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > How Customers Think

How Customers Think: Essential Insights into the Mind of the Market


Ocena knjige

9781578518265

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Prodaja in trženje
Založba: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781578518265
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 41.55 EUR
(cena osvežena dne 04.07.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Book Depository: Naročila niso več mogoča.

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga How Customers Think (Essential Insights into the Mind of the Market) avtorja Gerald Zaltman je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Prodaja in trženje, izdala pa jo je založba Harvard Business Review Press. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 41.55 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 04.07.2025.

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

It's Not How Good Your Are, It's How Good You Want to Be
Cena: 12.41 EUR
Ogilvy on Advertising
Cena: 19.14 EUR
Buy.ology
Cena: 14.71 EUR
Wikinomics
Cena: 24.91 EUR