Zbirka knjig: Knjige za boljšo prodajo in razumevanje delovanja trga ter kupčevega uma

Zbirka ustvarjena 26.01.2012 (Prikaži še druge zbirke knjig)



V tokratno zbirko knjig smo vključili knjige, ki bodo najbolj koristile prodajalcem oziroma tistim, ki bi prodajo želeli povečati. Knjige se ukvarjajo s tem, kako potrošniki razmišljamo, kako dojemamo blagovne znamke in kaj v nas nas prepriča, da nekaj kupimo (in da nakup ponovimo). Knjige so celo delno psihološke, saj se s prodajo ne ukvarjajo samo na področju tržnih raziskav, ampak na področju vzgibov in impulzov v mišljenju, ki jih lahko sprožimo in povečamo možnost za prodajo. Priporočamo.

Why We Buy

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 15.14 EUR

Prikaži podrobnosti

Buyology: How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 11.35 EUR

Prikaži podrobnosti

Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 14.31 EUR

Prikaži podrobnosti

The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind

Knjiga
Trde platnice
Cena: 25.62 EUR 17.38 EUR

Prikaži podrobnosti

Inside the Mind of the Shopper: The Science of Retailing

Knjiga
Trde platnice
Cena: 26.68 EUR

Prikaži podrobnosti

BrandChild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

Knjiga
Mehke platnice
Cena: 29.83 EUR

Prikaži podrobnosti

Več zbirk knjig